FAQ

Bestellingen

Welke betaalmethoden gebruiken jullie?

Wij maken gebruik van Klarna Checkout en al hun betaalalternatieven. Onder andere creditcardbetaling, factuur, betalen in termijnen en directe betaling. Klarna Checkout is in de meeste landen beschikbaar, maar de beschikbare betaalalternatieven kunnen per land verschillen.

De beschikbare betaalmethoden kunnen per land verschillen.

Kan ik mijn aankoop annuleren?

Als uw bestelling nog niet verstuurd is, kunt u deze uiteraard annuleren, echter bieden we een snelle levering aan wat betekent dat we het pakket snel inpakken nadat u een bestelling plaatst. Laat het ons daarom zo snel mogelijk weten indien u uw bestelling wilt annuleren. We kunnen niet garanderen dat deze geannuleerd kan worden, aangezien deze al verstuurd kan zijn.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?

In de meeste gevallen wanneer er geen bestelbevestiging ontvangen is, klopt het e-mailadres niet. Controleer dit bij Klarna, want wij vragen de gegevens bij hun op.

In sommige gevallen kan het ook zijn dat u een actieve SPAM-filter heeft, die onze e-mails blokkeert. Controleer uw spam-map en als u de bestelbevestiging daar niet vindt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Levering

Hoe lang is de levertijd?

De normale levertijd binnen Zweden is 1-3 werkdagen en binnen Europa is dit 3-6 werkdagen. In het hoogseizoen kan de levertijd enkele dagen langer zijn.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij bieden gratis verzending aan op alle bestellingen, ongeacht het land.

Kan ik mijn pakket volgen?

Ja, uiteraard. U ontvangt een e-mail wanneer uw bestelling verstuurd is vanuit ons magazijn en u krijgt dan tevens een link en nummer waarmee u uw pakket kunt volgen.

Ruilen & Retourneren

Hoe retourneer ik mijn aankoop?

U heeft altijd 30 dagen bedenktijd voor al onze producten. Neem contact op met onze klantenservice via support@goldenmoose.com en we helpen u zo snel mogelijk.

Instructies bij transportschade:

  • Voor een snelle behandeling van de opdracht dient u een duidelijke foto van het beschadigde product te nemen en deze via e-mail naar ons te sturen via support@goldenmoose.com.
  • Vermeld altijd uw bestelnummer als u contact opneemt met onze klantenservice.
  • Reclamatie bij transportschade dient binnen 14 dagen na ontvangst van een bestelling te worden gedaan en geldt per afzonderlijk geval. Daarom is het belangrijk dat u de volledige verzending controleert voordat u een reclamatie doet.
  • Wij behouden ons het recht voor om ofwel een terugbetaling uit te voeren voor het beschadigde product ofwel een nieuw exemplaar naar de Klant te sturen.
  • Als wij bij het testen van een ontvangen product waarvoor is gereclameerd, ontdekken dat het product vrij van fouten is, worden de volledige verzendkosten en eventuele aanverwante kosten bij u in rekening gebracht.
  • In gevallen waarin wij een vervangend product verzenden en u vragen om het beschadigde product terug te sturen, betalen wij de portokosten voor de retourzending. Als de Klant het product waarvoor hij een vervanging heeft gekregen, niet terugstuurt, worden alle kosten, waaronder portokosten, de kosten van het product zelf en aanverwante kosten, bij de Klant in rekening gebracht.
Hoe reclameer ik voor een ondeugdelijk product?

Controleer uw product altijd onmiddellijk bij levering. Om te kunnen reclameren voor een product dat in ondeugdelijke of beschadigde staat is bezorg, moet u eerst binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket contact met ons hebben opgenomen via support@goldenmoose.com.

Voor fouten of defecten die ontstaan na het ontvangen van een schadevrij product, verwijzen wij naar de informatie over onze garantie.

Garantie en behandeling

Hoelang geldt de garantie en wat valt eronder?

Al onze producten hebben een garantie van één jaar. De producten zijn geproduceerd om te voldoen aan onze hoge eisen. Daarnaast dekt onze garantie eventuele productiefouten.

Denk erom dat de garantie niet geldt voor producten die bij levering ondeugdelijk of beschadigd zijn. U dient hierop te controleren en wanneer dit het geval is, binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket te reclameren. Lees meer in onze Aankoopvoorwaarden.

Wat valt er niet onder de garantie?
  • Defecten en schade door diefstal, brand, verlies, water of schade door uv-straling.
  • Schade of fouten veroorzaakt voor verkeerd gebruik (stoten, deuken, verbrijzeling, een val, enz.), ongelukken of ongerechtvaardigde reparaties of aanpassing.
  • Uiterlijke veranderingen, schade en defecten door normale slijtage en veroudering.
  • Schade, fouten of uiterlijke veranderingen die worden veroorzaakt door het plaatsen van de producten in een afwasmachine.
Hoe moeten de producten worden afgewassen?

De producten moeten met de hand worden afgewassen. Vullen met lauw water en even laten staan. Voorzichtig schudden en uitgieten. Herhalen totdat de producten schoon zijn.